29 Mayıs 2011 Pazar

guzel bi sarki

Uzun zamandir cok guzel bi parca yoktu kulaklarimda. Bu aralar var bi tane.
Biraz uzaklasmak istiyorsan her seyden, biraz hayallerde kalmak istiyorsan o zaman kirmizi bir oda duslemenin zamani gelmis demektir. Her ne kadar bu sarkiyi dinlerken surekli kirmizi balik aklima gelse de, yok sarkinin adi kirmizi oda, calan grubun adi sakin. Dinleyeni bi sakinlige aldi kesin. Sozlerini anladigin bi sarki dinlemek de ayri bi guzel. Nerden cikti simdi bu ? Ben kendim bizzat ingilizce muzik dinliyorum abi, esim ve cocuklar da oyle :) Ya anama kufrediyorsa. Yok cok sukur o kadar anliyorum ingilizce `den, ettirmem kendime kufur falan o kismi atlarim, geri kalani dinlerim. Gerekirse canim ulkemde bir kurulus bulurum o kismini yasaklatirim. Ama bestesi guzel, muzigi guzel ama eksik kalan bi sey var. Sozler ! O yuzden turkce sarkilar cogalsin, guzel turkce sarkilar calsin. Amerikalilar bana ` hey you ve heard that body, there s this band sakin, oh dear they re cool, damn it ' desin.
Kirmizi oda dusleyelim en iyisi.
http://www.youtube.com/watch?v=GIYucPlaf_U

1 yorum: