21 Mayıs 2011 Cumartesi

Issiz adam

Yok bildigimiz issiz adam degil bu, issiz adam hatta soyle yazarsam kesinlikle anlasilir ishsiz adam, klavyemde turkcemizin guzide harflerinden olan sh yok. Anlasildigina gore devam ediyorum, yaklasik uzun zamandir gitmekte oldugum isimden ( az ya da cok ) artik biraz izin alma vakti geldi. Amerika nin gorulucek guzel yerleri var, elimde de uc bes kurus para varken, cantama esyalarimi doldurup `sail away` yapmanin zamani gelmistir. Bir yol arkadasi gerek. Bir sandal bir de kurek zaten hemen onumde deniz var, sandalla burdan londraya kadar yolumuz var.

3 yorum:

  1. Bende diyorum niye bu çocuk cep telefonundan yazar gibi türkçe karakter kullanmıyor.. :)

    YanıtlaSil
  2. eheuehueh yeni blog aciyorum urkek korkak bir sekilde yazmiym diyorum artik :)

    YanıtlaSil
  3. en iyisi. ben o amaçla tumblr kullanıyorum, tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil